Gå til innhold

Musikk under fødselen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste her et sted at man kunne lage sin egen musikkliste til å høre på under fødselen... Er det noen som har gjort dette? Tips til fin musikk mottas med takk - skal legge det inn på ipoden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D hadde jeg ikke tenkt på, skal jeg også gjøre =) legge inn på ipoden :) lurt. kan jo være litt godt og avslappende...

spørs jo hvilken musikk du liker...jeg er altspisende =) så d blir alt fra Rihanna, kurt nilsen,U2, JA...YOU NAME IT =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt på nettet - fant tips om:

katie Melua

josh groban - you raise me up

We are the champions

Creed - arms wide open

Carola - sov på min arm, det gåtfulla folket, att komme hem som när ett barn, du omsluter mig

Bølgeskvulp - lyd

Norah jones

Aretha Franklin - I will survive

Abba sanger - on and on and on (heter den det??)

Mamma misa

SOS

Arrival

Honey Honey

When All is said and done

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler på det sterkeste å ta med musikk under fødselen. Pappa satte sammen en flott - og lang musikkliste når vi fødte vårt første barn i 2007. Personlig fikk jeg ikke med meg veldig mye av musikken for fokus var på smerte og pusting, men det gjorde stemningen hyggeligere for pappa og jordmor/leger. Tror ikke det har mye å si hvilken melodier man velger bare man velger en musikkstil man liker, og som jordmor syns er ok.

Det ble et fantastisk minne når jenta kom ut med Guns.N.Roses Sweet Child O'Mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...