Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere var sammen med en fyr i nesten 4 år og mast på han om å få barn siden bare noe måneder etter dere ble sammen.

Til slutt stilte dere et ultimatum: Baby eller move on.

Han sier vil ikke ha barn.

Du finner ny kjæreste umiddelbart og blir gravid ila noen måneder.

Han er singel og lever livet litt noen måneder før han treffer en ny dame som blir gravid etter 6 måneder. Forholdet går veldig bra og de får et barn.

Hadde dere blitt såret?

Hvordan hadde dere tolket det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han ville ha barn, men ikke med deg

Skrevet

At du er bra babysjuk som blir gravid med ny kjæreste etter kun noen måneder

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt at dette ikke angikk meg siden jeg hadde ny mann og barnet jeg hadde ønsket meg så lenge.

Hadde kanskje også tenkt at jeg ikke var rett dame for denne eks'en, eller at han rett og slett hadde ombestemt seg, evt. at det var et uhell.

Spiller det egentlig noen rolle nå?

Skrevet

Hadde blitt såret ja, tyder jo på at det var deg han ikke ville ha barn med.

Skrevet

"Så godt at vi begge fant noen vi ville dele livet med"

Såret tror jeg ikke jeg hadde blitt. Du vet jo selv at alle forhold ikke er ment til å ende opp som noe mer. Vær heller glad for at du fant noen du vil dele liv og barn med.

Skrevet

Du var ikke den rette for han.

Bra at dere begge fant noen andre som var rett for dere.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var dumt av meg å mase sånn. Helt klart at ny dame ikke har mast, kanskje det ble helt omvendt, at han måtte mase på henne i steden. Enkelte kvinner tror at mas om barn og ekteskap er noe som funker på menn. De fleste trekker seg temmelig fort tilbake da.

Når det er sagt, har du jo ikke annet valg enn å la det passere i stillhet. Regner med at du er mer fornøyd i ditt nye forhold.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Det er jeg som er den nye kjæresten til fyren jeg snakker om. Det virker bare som om eksen hans aldri klarer å bli ordentelig ferdig med han....Til tross for ny fyr og nytt barn.

Forsøker å sette meg inn i hennes situasjon selvom hun begynner å gå meg på nervene.

HI

Skrevet

Og, ja det stemmer.

Jeg maste ikke. Det var han som tok initiativet til å få barn. Heldigvis.

Skrevet

Dette er nok en velkjent historie, dog med et litt videre tidsspekter.

Synes det er bare at man ikke setter barn til verden med hvem som helst jeg. Det er tross alt noe som binder deg sammen med personen til evig tid. Tenk om alle som skulle vært sammen noen år skulle fått barn, da hadde nok statestikken vært enda verre enn det den er i dag.

Skrevet

Som at han ikke ville ha barn eller satse på noe seriøst med en som maser og ikke respekterer hans vilje eller rett til å velge selv. Beklager å måtte si det, men er man ikke klar så er man ikke klar, og å være sammen med en som maser om noe du ikke vil er slitsomt. Jeg synes det er rart at et forhold hvor man er ærlig med at man har så forskjellige intensjoner varte i 4 år...Dette barnet han skal ha nå er kanskje ikke planlagt (siden det gikk så fort) men de gjør vel det beste ut av det. Så bra:)

Skrevet

Samboeren min sa til sin tidligere samboer gjennom 10 år at han ikke ønsket seg barn..

Etter at vi ble sammen, og hadde bodd sammen i 4 år, så skal han nå bli pappa og gleder seg masse.

For hans del, handlet det om riktig kvinne, og når man er ung, så kan ønskene og prioriteringene være annerledes enn når man blir eldre. Spesielt hvis livssituasjonen din endres i tilegg..

Syns ikke du trenger å være såret eller trist. Du har jo selv funnet en annen som tydeligvis er bedre for deg en forrige. Og dere skal jo ha barn. Gled deg heller på hans vegne..

Skrevet

Hvorfor holdt han på henne i 4 år om han ikke ville være sammen med henne?

Skrevet

At hun vil seg selv så vondt! Å enda ha kontakt med han, fordi om han tydeligvis ikke elsker henne og sannsynligvis aldri gjorde det. Jeg antar hun oppsøker han enda, siden hun irriterer deg?

Skrevet

Det var mitt største mareritt da jeg var yngre for å si det sånn:(

Skrevet

HI her:

Skjønte at det var noen på slutten her som ikke hadde fått med seg hele tråden:) Greit nok det.

Det er altså ikke jeg som hadde mast om å få barn, det er eksen til min nåværende kjæreste.

Ja, det er ganske sprøtt at hun på den ene siden har et sterkt behov for å "være i livet hans" gjennom å spørre og grave om han til hans familie og venner. Hun rakker endel ned på han også, men det er tydelig at hun kanskje kunne ønske det hadde blitt kjæresten min og henne.

Jeg kan også merke det på måten hun ser på meg på når vi møtes.

Hvis jeg går sammen med kjæresten min kommer hun bort, smørblid og nesten flørtete og har masse på hjertet.

De gangene jeg treffer på henne alene later hun som hun ikke ser meg.

Jeg ler jo litt av dette for meg selv.

Jeg tror ikke livet ble helt som hun hadde tenkt seg, og hun er nok en dame som er vant til å få det som hun vil.

Hun har også fortalt løgnhistorier om han til felles kjente, så det er en blanding av å synes synd på henne til å ikke tåle trynet hennes.

Skrevet

Hadde det vært meg, så hadde jeg ikke blitt lei meg nei. Han har gått viderer, og du har gått viderer. Deal with it!

Skrevet

At ei endelig klarte å lure ham;) Ikke alle damer er helt ærlige sjeler på dette området, vet du;)

Skrevet

At ny dama hadde blitt gravid med ett uhell hadde jeg tenkt da...

Skrevet

Følg med da!

Det er jo jeg som er den nye dama.

Det var han som ønsket å få barn med med meg.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...