Gjest losen Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Kjøper jo julekaker, kjeks, kaker, konfekt og vi har nok å kose oss med, og nok å servere. Hender jeg får litt julekaker av andre. Men jeg baker ikke selv, er det kun meg?
Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg baker ikke kaker til jul. Er nesten ingen som spiser dem likevel og kakene fra bakeriet er mye bedre enn de jeg lager:)
Tante Bassa Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Vi baker kun pepperkaker til jul. Hvis jeg skal ha noe annet, kjøper jeg. Ikke blir det spist, ikke kan jeg bake og ikke liker jeg å bake.
Kleint Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Hender jeg baker pepperkaker, men thats it. Baker jeg mange slag blir det uansett bare liggende, for så å kaste. Kjøper heller noe.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal bake mer enn pepperkaker for første gang, men det er kun fordi jeg er gravid og sykmeldt og så god tid til det synes mange av de ferdigkjøpte er vel så gode, så det er ikke fordi jeg mener det MÅ være hjemmebakt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Vi feirer jul annen hver gang hos mine foreldre og min manns foreldre, så hos oss bakes det ikke! Og vi skal feire hos foreldre og svigers så lenge de orker, så satser på at det går laaang tid før vi selv må bake noe:) Dessuten er det jo so mye godt en kan kjøpe!
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Neppe. Noe skal bakeren leve av.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Neida, jeg baker heller ikke til jul. Hovesaklig fordi jeg ikke er begeistret for julekaker. Lager heller gode kaker som vi kan spise.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 ikke jeg heller til vanlig, men har tenkt til å bake pepperkaker med gutta i år. Får masse av svigers og mamma og tante
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå