Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Har oppdaget en liten rød kul på kjønnsleppen. Hadde forventet å finne noe kvise-lignede. Den er litt øm, akkurat som en liten kvise. Men den ser ut som en liten bloduttredelse. Slik som man kan få viss man klemmer fingeren og får en mørkerød kul uten at det begynner å blø. Så hva i all verden er dette??? Noen som aner? Blir den borte av seg selv.
Minilille Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg oppdaget akkurat det samme (men litt mer blålig enn rød..), på samme sted da magen var mindre slik at jeg enda kunne se der nede.. (uke 28 kanskje..?). Den er der fortsatt (uke 39). Har ikke spurt lege eller noe, men har bare regnet med det er en blodutredelse. Har den ikke forsvunnet til 6 ukers kontroll etter fødsel skal jeg ta det opp. Blir litt mindre bekymret når flere opplever det samme.
2tettebabyer Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 jeg tror jeg og har hatt sånn du snakker om.... men min forsvant etter et par uker. Aner ikke hva det kan være, men man kan jo få så mye rart i graviditeten så.....
Gjest Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 ok så da er det nesten litt normalt Får satse på at den forsvinner, viss ikke må vel den unge pene legen min se på den..... (frister jo ikke!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå