Gå til innhold

Jeg er den eneste som er gravid her i området..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ingen som er ca like langt, det er nok folk rundtom her som er gravide men jeg vet jo ikke hvem dem er! Så jeg babbler i vei og synest jo dette er litt gøy, jeg har ingen pappa i bildet så jeg må dele gledene med andre... Men jeg tror ikke det er så gøy for dem?? :/ rett det bare er en pest og en plage.. Off, blir litt deppa av det!

Jeg gleder meg så sinnsykt til å bli mamma, og hadde bf vert på banen hadde jeg jo kunnet snakket med han om ting, latt han kjenne når babyen sparket osv. Men nå må jeg få utløp for det på en annen måte..

Noen som har et forslag til hvordan jeg kan unngå å ¨plage¨ andre med det og få ting ut samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Du, dette syntes jeg du burde få bable så mye du vil om:) Mye mulig venner og familie blir litt lei, men er de gode så holder de det for seg selv!

Skrevet

Hvor sånn ca bor du da?

Har du et godt forhold til foreldrene dine da? Mine foreldre er hvertfall helt i hundre over barnebarnet sitt, så jeg kan bable så mye jeg vil om henne til dem:)

Og gode venner hører vel på hverandre ang gleder og sorger?

Skrevet

Bor i rogaland...

Ja har det, men de er ikke før nå de har vennet seg helt til tanken. Med tanke på at jeg er 20 og alene, og mine foreldre ikke er mer en 40 så tror jeg ikke min mor synest det var kjempe tøfft å bli bestemor enda. Fått inntrykk av at hun synest hun er litt for ung for det enda.

Mine søsken er jo veldi glade oppi dette, men jeg tror de synest det er litt rart når jeg tar handa deres på magen min når babyen sparker :P

Skrevet

Jeg også bor i rogaland og har ikke noen andre gravide å snakke med. Send en pm da, så kanskje vi kan snakkes?

Skrevet

hei hei, sendte deg en pm jeg ainast87 :)

HI

Skrevet

Anonym 1816:

Jøss,tror du mamman din syns det er rart å bli bestemor alt....det bør hun jo egentlig ikke siden hun sannsynligvis var like gammel som deg da hun fikk deg.

Hmmm,egentlig litt rart hvis hun syns det er rart da mener jeg.

Uansett er det jo alltid litt overraskende i begynnelsen,sånn er det jo for alle uansett alder .

Men det er jo fint å ha dette forumet her da...så kanskje du finner andre i ditt nærområdet å skravle litt med og bli kjent med :-)

Lykke til

Skrevet

Det er sant det da, at hun var like gammel som meg da hun fikk meg :) Men tror ikke hun liker tanken på at hun er så gammel vis du sjønner meg :) hehe

Skrevet

Jeg bor også i Rogaland, ikke langt unna Stavanger, så om du vil kan du jo sende meg en pm også.:) Er ikke gravid, men har en baby på 7 mnd, så jeg vet godt hva det dreier seg om;P

Skrevet

Prøv å få til et DIB-treff i nærheten av der du bor da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...