Gå til innhold

Jeg trur det endelig begynner å skje ting!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men er fremdeles litt usikker på om "vondtene" er rier. Jeg har hatt skikkelige mensvondt i ryggen i går og mer idag og har hatt skikkelig tak i nedre del av magen hele dagen, det har ikke vært noe systematik i hvor ofte, hvor vondt eller hvor lenge de sitter i. Men nå har jeg hatt tre sterke tak med cirka ti minutters mellomrom, og i de sekundene det varer så rekker jeg å love meg selv at jeg aldri aldri skal bli gravid igjen! Det gjør vondt vondt vondt...men det er akkurat som om magen presser oppover ikke nedover!

De varer ikke lenge, sist gang telte jeg til rundt ti sekunder....trur jeg, det ble så vondt at jeg glemte å telle....trur dere at dette kan klassifiseres som rier?

Bagen er klar og jeg er fremdeles hjemme....men kan bare ringe min mamma så er hun er på 2 minutter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så spennende da! Høres veldig ut som det er noe på gang ja, hadde det omtrent på samme måten som deg med 1.mann (bortsett fra at jeg ikke kjente noe i ryggen) Når har du termin forresten?

Du skal aldri bli gravid nei;) Det tror jeg er en vanlig tnake blandt fødende. Men når alt er overstått og man sitter med det lille mirakelet i armene er smertene glemt. Og i løpet av få år så kommer det gjerne en til.

Skrevet

Jeg hadde termin for elleve dager siden, så det burde jo skje noe nå :)

Ja, det kjennes også som det er noe på gang! Men jeg hadde forestilt meg at de skulle vare lengre, men det kommer nok ;)

Ja, tenker så når jeg har vondt! Hehe, skal heller aldri mer ha sex for å utelukke sjansen for å bli gravid. Men mellom "riene" så er nå ikke det hva jeg egentlig vil!

Ja, neste gang håper jeg at jeg kan få dele denne spenningen rundt fødslelen med en jeg elsker :) Det må være helt fantastisk å få dele alt som skjer, spesiellt nå på slutten og etterpå med barnefaren! Så til alle dere heldige gravide, men mannens deres i nærheten....Dere er heldige og jeg unner dere det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...