* 5 om dagen * Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 jeg er keivhendt og lurer på om jeg likevel kan hekle ,men da med venstre håden? har så lyst til å lære meg det,jeg kan jo bare "grunn trinna" enda, men om jeg må hekle med høyre,gir jeg opp....
Odine! Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Selvfølgelig kan du hekle! Du må bare gjøre det "speilvendt" av bildene.
Odine! Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Googla litt: her kan du finne om hekling for venstrehendte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå