Gå til innhold

Noen som har noe goode råd?


Marcus2006+Jente2010

Anbefalte innlegg

kasteropp hver dag, får ikke i meg noe særlig til mat...

+ er kvalm 24/7... nå¨er vi hos typen min å jeg er alene med sønnen min på 3 år hele tiden, da typen jobber fra 7-23 nå for tiden ca... får ikke gjort Alt for gutten min heller da jeg bare kasteropp om jeg rører på meg omtrent :s

Kastetopp med sønnen min å, men det var bare hver morgen så var det ikke noe mere... Noe helt annet nå...

Ganske slitsomt...

 

Ringte føden på hjemplassen min for å høre hva de mente.. De sa at jeg måtte få legen min til å sende henvisning slik at jeg fikk intravenøst å slikt... men er ca 50 mil unna hjem plassen min, så vet ikke hva jeg helt skal gjøre jeg...

Er bare 7 + 1 uker, men ganske trasig akkurat nå med den kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Slik hadde jeg det med mine to første svangerskap - verst var mitt andre. Fikk ikke i meg verken mat eller drikke, ikke rent vann engang. Alt stoppet opp i munnen, og jeg bare kastet opp. Ble ganske dehydrert etter hvert, og legen mente jeg måtte legges inn på sykehuset. Hadde masse magesmerter - sikkert fordi jeg ikke spiste noen ting over så lang tid. (Fikk UL for å sjekke at alt var bra med den lille, og det var det.) Legen ville jeg skulle prøve en siste ting først, og det var å ta reisesyketabletter (Postafen). Jeg var skeptisk til å ta noen form for medisin, men det var så ille at jeg bare måtte. Og fra den dagen jeg startet med det, sluttet jeg å kaste opp. (Var 9-10 uker på vei da.) jeg var fortsatt kvalm noen uker til, men ikke så ille som før. Utrolig deilig da det begynte å avta. Så det funket for meg, men det er viktig å IKKE starte med medisiner uten å ha snakket med legen om det først.

Jeg begynner å merke litt kvalme nå (er 4+6) og krysser fngrene for å slippe lettere unna denne gang...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi sier du det ja... hun jordmora jeg snakket med sa at om det ikke ble bedre imorgen måtte jeg på et sykehus besøk...

men er i Stange nå, så vet ik hvem eller hvor jeg skal ringe om jeg fortsetter slik jeg har gjort de siste dagene lixm...

mn er vel kanskje bare å ringe et sykehus i nærheten, eller ringe legen min først:)

Jeg begynner å bli desperat, er skikkelig ille denne gangen, heldigvis kommer søsteren min og typen imorgen så jeg får litt hjelp med sønnen min...

Så får jeg se om jeg får det samme tipset som deg :-)

Tusen takk for svar :)

 

Lykke til du også, så får man håpe u slipper denne kvalmen denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...