Gå til innhold

Jøss ..lenge sia...haha..=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gamle kjente her inne eller har alle lagt opp..?

;-)

Husker ikke mitt eget nick engang,derfor måtte jeg skrive ett innlegg..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake :)

Jeg er ganske færsk, men trivelig er det jo åkke som..

Skrevet

Hehe jo,er egentlig bare innom på en kikkerunde,ganske morsomt å se de gamle nickene (litt fiksa på da men dog) igjen...=)=)

 

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Jeg er her vettu :-p

 

hva har du lagt i møsssaan

Skrevet

JØSS ... det var lenge siden :D

Hvordan har verdens søteste lille guttebass M det?

 

Jeg husker deg godt fra BIM, men har skiftet nick siden den gang. Husker ikke det gamle....

 

Er noen av de gamle her enda ja ... men ikke mange (tror jeg)

Skrevet

HAHA hæællaaaa...xD

Jag vil leeeva med deeeeeeej..hahaahhaha =)

Skrevet

Heei..:D

Deg kan jeg ikke plassere helt med det nicket,hva var ditt gamle ..?? =)))

M har det kjempe fint,2.5 år siden er det blitt...sykt...:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...