☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Noen gamle kjente her inne eller har alle lagt opp..? ;-) Husker ikke mitt eget nick engang,derfor måtte jeg skrive ett innlegg..
Rampongi Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Velkommen tilbake Jeg er ganske færsk, men trivelig er det jo åkke som..
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Hehe jo,er egentlig bare innom på en kikkerunde,ganske morsomt å se de gamle nickene (litt fiksa på da men dog) igjen...=)=)
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg er her vettu :-p hva har du lagt i møsssaan
Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 JØSS ... det var lenge siden Hvordan har verdens søteste lille guttebass M det? Jeg husker deg godt fra BIM, men har skiftet nick siden den gang. Husker ikke det gamle.... Er noen av de gamle her enda ja ... men ikke mange (tror jeg)
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 HAHA hæællaaaa...xD Jag vil leeeva med deeeeeeej..hahaahhaha =)
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2009 Heei.. Deg kan jeg ikke plassere helt med det nicket,hva var ditt gamle ..?? =))) M har det kjempe fint,2.5 år siden er det blitt...sykt...:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå