KC Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 når kan man begynne å løfte tunge ting igjen etter keisersnitt? har så lyst å trille turer om dagen når sambo er på jobb. men bor i tredje etg og i første etg er det ikke plass til å la vognen stå når den ikke er i bruk.. jeg har en litt gammel simo-vogn med et ganske så tungt understell. takker for svar
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 6 uker etter ks er det trygt:)
Rampongi Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg hadde samme problem som deg, bor i 3. og må ha vogna i kjellern. Løfta ikke før etter 5 uker iallefall. Gikk turer etter at mannen kom hjem fra jobb. Min vogn er også litt gammel (7år) og er den største emmaljunga-vogna som finnes ..puh.. Tøysekoppen min er 10 uker nå, så nå bærer jeg og triller som bare det.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Man bør nok helst vente i 6 uker... Jeg måtte bære etter 2 uker siden mannen måtte tilbake på jobb og jeg også hadde en på under 2 år hjemme, så ble mye bæring på henne, tunge leker osv. Gikk bra da, men ikke å anbefale. Steike vondt var det også=P
AO3 Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Seks uker, men det er nok lurt å starte litt gradvis, og ikke hoppe rett på den tyngste Simo-vogna som finnes seks uker og en dag etter et keisersnitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå