lille mini til mamsen Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg fødte min nydelige gutt på fredag. Alr er bra og han ble tatt med sugekopp... Men dette er ikke om han, men om meg. Jeg har sann diare. Fikk klyster på tosdag natt til fredag. Hva skal jeg gjøre. Får ikke gjort noen ting. Når jeg skal amme må jeg løpe, kose må jeg løpe, har alt vært på do 1 gang mens jeg har skrevet her. hjelp meg..
ellen-propellen Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Spis fiber:-) Fiberrik knekkebrød er kjempegode mot diare.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 spis banan,drikk farris med eplejuice. Du kan ringe til føden å høre va de mener siden det ikke er lenge siden fødselen! Jeg har aldri opplevd dette!!
N.E. Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Både jeg og barna mine har hatt veldig god effekt av å drikke masse blåbær saft når vi har hatt diare. Det gjør avføring hardere.
Bollemagen Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 eple uten skall, cola eller hvitt brød, det binder magen :-) tror også vanlig ris hjelper...
Termin 061209 Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Hvis det er så ille synes jeg du skal ringe legen din i morgen. Gratulerer så mye med baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå