Gå til innhold

TIL DERE MED FLERE BARN. KAN DERE SE HIT???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte min nydelige gutt på fredag. Alr er bra og han ble tatt med sugekopp... Men dette er ikke om han, men om meg. Jeg har sann diare. Fikk klyster på tosdag natt til fredag. Hva skal jeg gjøre. Får ikke gjort noen ting. Når jeg skal amme må jeg løpe, kose må jeg løpe, har alt vært på do 1 gang mens jeg har skrevet her. hjelp meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis fiber:-) Fiberrik knekkebrød er kjempegode mot diare.

Skrevet

spis banan,drikk farris med eplejuice. Du kan ringe til føden å høre va de mener siden det ikke er lenge siden fødselen! Jeg har aldri opplevd dette!!

Skrevet

Både jeg og barna mine har hatt veldig god effekt av å drikke masse blåbær saft når vi har hatt diare. Det gjør avføring hardere.

Skrevet

eple uten skall, cola eller hvitt brød, det binder magen :-) tror også vanlig ris hjelper...

Skrevet

Hvis det er så ille synes jeg du skal ringe legen din i morgen.

 

Gratulerer så mye med baby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...