Gå til innhold

Merket dere noe etter modningsakupunktur behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uke 39 i morgen, og fikk første behandling først i dag.

Akupunktøren spurte flere ganger hva jeg kom til å gjøre om fødselen startet før jeg kom meg hjem..hvor mannen min var, og om jeg hadde noen som kunne hente meg. "ja vi får se etter behandlingen om vi må bestille taxi" sa hun.. Er det mulig at det kan være så effektivt??!

Nå skjedde ikke det med meg, men hun sa at siden kroppen egentlig er helt klar, jeg har hatt endel kynnere, og hodet er festet så vet man aldri hva det lille ekstra som skal til er.

Under behandlingen merket jeg en avslappende effekt, og fikk litt "menssmerter", har ellers ikke kjent noe ..forløpig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt to behandlinger, første sist torsdag og andre på lørdag. Er fremdeles like gravid så har ikke skjedd noe dramatisk akkurat.. Men kjente litt mensmurringer som du også sier, og har kjent det nå hver dag siden lørdag. Men det har ikke tatt seg mer opp enn det desverre!

Skrevet

Jeg fikk første modningsakupunktur på torsdag (i uke 37). Akupunktøren sa han var litt forsiktig, siden det var første behandling og hun godt kunne holde seg inne en uke eller to til. Har hatt litt mensmurringer i ryggen de siste ukene, men etter akupunkturen har det blitt mye verre, og spredt seg nedover lårene, som det ellers gjør ca dagen før jeg får mensen. Med unntak av at jeg på lørdag var oppe til kl tre på natten for å gjøre barnerommet klart, så har jeg vært veldig trøtt og sliten, og vil helst bare sove det aller meste av tiden.

Har nye time i morgen, blir spennende å se hva om det skjer noe :)

Hvordan man reagerer på akupunktur er veldig individuellt. Men jeg har fått akupunktur mot bekkenløsning i to mnd nå, og reagert veldig godt på det, så da er det vist naturlig å anta at jeg også vil få veldig god effekt av modningsakupunktur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...