Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jesus er det mulig å lage så JÆVLA mye oppstyr om en pepperkakeby!!??!?!?! Og 100 000 i dusør? Hva med å gi 100 000 til barn i Afrika som SULTER!!! Faen, ingen kan sutre som bergensere!!!! Er det rart folk ikke tåler trynet deres?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Daaakars deg da, HI! Vedder ræva mi på at du er en ekkel østlending, som er sur fordi noen andre byer får litt oppmerksomhet!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Helt enig! Synd at den ble ødelagt, men verre ting har skjedd....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Ja, nå får det faen meg være nok sutring om dette pepperkakegreia. Begynner å bli lei. PS. Oslo får vel nok oppmerksomhet som det er. En grunn til at det er Oslo som er hovedstad..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Herregud...ja,kast enda 100.000 ut av vinduet til barna i afrika som vi ikke gir noe penger til fra før og som har det sånn,alltid har hatt det sånn og alltid vil ha det sånn...der blir det ALDRI noen forandring. Ganske drittlei maset om barna i afrika som vi aldri får julpet vekk fra elendigheten allikevel. Javel....jeg er ikke den som er mest opptatt av bergensere jeg heller,er egentlig ganske lei de selv ved visse anledninger for høylytte og brautende. Men kjære vene,er det nødvendig å ødelegge ting sånn allikevel som er mest for små uskyldige barn...hva er vitsen med å ødelegge. Og å sammenligne med 11.sept er en skam...den syns jeg var drøy...der gikk tross alt mange liv tapt,det gjorde det vel ikke i Bergen eller??
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 At Oslo er hovedstad er for meg et mysterium. Styggere by skal man lete lenge etter! Flaut å skulle vise turister hovedstaden vår. Og jeg er faktisk fra Oslo, men har gjort det eneste fornuftige, nemlig flyttet laaaangt bort!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Jeg syns det er utrolig rart at det er så mange idioter på et forum for småbarnsforeldre. Pepperkakebyen er jo noe barna i Bergen gleder seg til hvert år og arbeider mye med. Ikke morsomt for små barn å få erfare at noen voksne ødelegger det de har laget! Skjerp dere!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Som bergenser kan jeg ikke forstå hvordan politiet skriker grunnet manglende ressurser, men knuses noen pepperkaker, ja da stiller de på timen. Prioriteringene er ikke særlig gode. Og ja, 100.000 til afrika i stedet støtter jeg 100 %!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Signerer 17.17. Det er vel heller nå byen kan gå sammen å bygge opp denne papperkakebyen, og ikke legge vekt på å fakke de som har gjort det. De kommer ikke til å få noe særlie med straff uansett.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 50000 av dusøren skal faktisk gå til et veledig formål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå