Gå til innhold

Hva er blodtypen din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

b+, er ikke norsk. tror d er ca. 15% i norge som har det, men veldig populært i hjemlandet

Skrevet

A-

 

Er heller ikke norsk. Er 1 i 16 som har den type i hjemlandet. Tror jeg.

 

Har prøvd å gi blod her i Norge, men de vil ikke ha mitt grunnet allergi mot veps (???). Var fast blodgiver (også blodplater) i 12 år hjemme og er registrert som donor for benmarg.

  • 3 måneder senere...
Skrevet

B rh positiv.

 

Pappa er O positiv, mamma er B negativ.

Skrevet

AB rh-

føler meg superspesiell :D

Skrevet

B rh-

 

Og det er den mest spesielle blodtypen!

 

Så dere andre som føler dere så spesielle, dere er egentlig ikke det...

Skrevet

0 rh- skal bli blodgiver en vakker dag..

Skrevet

B+ er jeg.

Hvor ettertraktet er jeg som blodgiver?

 

Det sies forresten at de som har B neg er samer eller etterkommere av dem:-)

Skrevet

Til 20:00

 

A 49%

0 39%

B 8%

AB 4%

 

85% er RhD+pos

15% er RhD-neg

 

jeg føler meg fortsatt superspesiell.

4% mer spesiell enn deg.

Skrevet

AB-

Trollet er B+

I tillegg til rhesus problematikken, ligger det visst en "uforlikelighet" i forhold til et eller annet underblodtype mellom meg og han, og han fikk det verste tilfellet av gullsott man hadde sett på lenge på barsel. Vær fryktelig nært bloduskiftning eller verre, hjerneskade. Scary.

Skrevet

Forøvrig er jeg den som ikke er norsk av oss to, mannen er så norsk som bergensere kan være. Og han er B+. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...