Gå til innhold

Dr.yppert skal holde foredrag om svineinfluensavaksinen på frivillighetssentralen på Kattem kl. 19.00 I DAG!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å forsvare Ypperten litt. Han holdt til på Kranglesiden, så man visste hva man gikk til. Dessuten laget han ofte innlegg av typen "Nå slappfitter, har dere viftet med cellulittene på stranda idag" eller noe lignende. Han slengte altså fornærmelser fra seg i vilden sky, ikke nødvendigvis rettet mot noen i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke!

 

Dr.yppert er selve reinkarnasjonen av et menneske med antisosial personlighetsforstyrrelse!

 

Forferdelig mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk mest på meg, sprengt kalkunfitte var så utrolig sårende å lese om seg selv når man nettopp hadde gjennomgått en tøff fødsel, jeg revnet MYE. Og hadde det fryktelig vondt. Ingen hadde noen anelse om at barnet var så stort. Det lå nok langt inni magen min, for symfysemålene avslørte det ikke. Endte med at barnet måtte bli tatt med vakum i full fart, og et barn på over 5 kg som sitter fast i bekkene mitt var ikke lett for de å dra ut uten pressrier.

 

Skulle vært tatt keisersnitt, men legene hadde ingen anelse om at barnet var så stort som de sa etterpå. Jeg mistet mye blod etterpå og måtte få 4 poser med blod de dagene jeg lå der + smertestillende intravanøst siden jeg hadde så forferdelig vondt. Knakk nesten halebeinet. Sprengte en del blodkar rundt omkring på kroppen.

 

Kjenner det var kjempe godt å skrive dette ned. Syns mennesker kan tenke seg litt om før de går på angrep på andre. Hadde jeg bare vært en anonym uten nick så hadde det vært en ting. Men han gikk faktisk INN på siden min her inne og hentet informasjon som han brukte mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg får virkelig vondt av deg. Vet at jeg ville ha følt det på samme måten, dersom det hadde vært meg han angrep. For en trist, liten mann den fyren må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men har vært til han på den homeopat-sjappa hans før jeg visste hvem galingen var, å det holdt i lange baner for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er skremmende i denne sammenhengen er at en sånn mann slipper inn på en frivillighetssentral med skremselspropagandaen sin uten at man advares på forhånd.

Og det han gjorde på dib viser jo hvilken forstyrret kar vi snakker om. Skremmende at han slipper til i denne debatten i det hele tatt! Men klart - de trenger vel en som ser tålig bra ut - og de andre jeg har sett er jo helt i en annen dimensjon når de snakker.

Nei, denne mannen er farlig, han har ødelagt for MANGE her inne, og nå fortsetter han med kvasitøvet sitt i beste sendte tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre? Hvordan kan dere mene at et fremmed menneske på nett kan ødelegge for dere? Hvordan kan dere gi andre mennesker slik stor makt, at dere føler dere ødelagte av hva de kan finne på å si på en krangleside/anonymside.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17:49,

 

jeg tror enkelte føler han ødelagte selvtillitten deres ved å stadig tråkke på kvinner med vektproblemer, cellulitthud og noe de aller fleste kvinner får etter å ha født; strekkmerker.

Han tråkket på mange, som kanskje følte/føler behov for å ta igjen.

 

Han ble vel et symbol på menn som hater normale kvinner, og normale kvinner følte forakt for fyren.

 

Ikke vet jeg. Jeg har ingen hard feelings mot han, men aner at det er her kjernen ligger hos de som "aldri glemmer".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare så det er nevnt så er det helt fullstendig feil at han kun holdt til inne på "krangle".

 

Grunnen til at han ble avslørt kan han skylde seg selv for. Han nevnte en tittel på en bok han selv hadde skrevet. Noen googlet tittelen og vips så kom jo forfatternavnet frem. To pluss to blir jo fire, ikke sant?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge så mye annet allerede kunne bekrefte at det var samme mannen samt at du selv argumenterte for påstandene dine. I tillegg var det jo faktisk folk her inn som hadde møtt ham og bekreftet at det var samme mannen som på bildet i en avisartikkel i tillegg.

Det var med andre ord en helt rett frem avsløring.

At han forsvant etter mye om og men, i kjølvannet av sine egne diskusjoner og forklaringer er jo et faktum.

Så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos drypperten, så NRK programmet han deltok i for ikke lenge siden og er nå ikke lenger i tvil - det blir vaksinering både av oss og ungene til uka. Makan til skjevfordelt debattpanel skal man vel se lenge etter. Huff, fikk nesten vondt av Hanssen og meningsfellene hans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...