Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Mistenker jeg har begynnende brystbetennelse da jeg har vondt i brystene samtidig som jeg ellers føler meg i elendig form. Kan jeg fortsette å amme som vanlig og hva kan jeg gjøre slik at det ikke blir verre?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 får man skikkelig betennelse, får man antibiotika. men det du burde gjøre nå, er å fortsette å amme. det er ikke farlig, men absolutt nødvendig. det gjør vondt, men babyeb suker ut melken som har gjort at det tetter jeg i "kanalene" . god bedring:)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Amme som vanlig og pumpe etter amming for å være sikker på at det er tomt. Se forøvrig ammehjelpen.no MASSE gode råd og hjelp mot brystbetennelse
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Amming, amming, amming. Det eneste som hjelper. Selv hadde jeg varmeflaske på brystet mellom ammingene, og det hjalp. Stakkar deg, jeg synes så synd på deg. Klem. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jeg brukte en sånn massasjestav med varme når jeg begynte å få brystbetennelse forrige gang, husker det ble veldig mye bedre av det... Håper du finner noe som hjelper, vonde greier det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå