Gå til innhold

Har dere kjøpt kjoler til jentene deres til jul? Hvor da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg leita etter kjole til jenta mi på 5 år. Cubus, KappAhl, Lindex, H&M, Monsoon, Exit, BabyShop og Barnas Hus. Fant ingenting! Help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant på Kappahl. Pleier aldri å finne noe særlig på disse "kjedebutikkene", men i år fant jeg faktisk både på Lindex og Kapphal. Kjøpte kun en på Kapphal da :) Den var lilla med sort mønster og en liten kort sort jakke til. Syntes den var enkel og søt. Ellers hadde Lindex noen fine røde men de er mye siere i skjørtet enn den jeg kjøpte på Kapphal, pluss at de hadde "underskjørt" (tyll??). Og den jeg kjøpte hadde ingen armer, så kan man velge om man vil ha bluse under eller ingenting :)

Skrevet

Jeg finner også sjeldent noe der, men fant et par skjørt i dag da riktignok. Men hun trenger en kjole til julaften og nyttårsaften.....

Skrevet

Har kjøpt fra Name It:) Grå kjoler ble det denne gangen, de skal ha rød strømper og hårpynt til;)

Skrevet

Fant på Kappahl i år. Fra den 20-talls kolleksjonen de hadde. Lys lilla kjole uten ermer, hvit strømpis og hvit "pelsvest". Sååååå fin. :D Så får hun heller ha en langermet trøye under når vi skal i operaen lille julaften om det blir kaldt. :D hjemme hos mamma er det alltid glohett på julaften alikevel så der trenges det ikke.

Skrevet

Snuppå mi på 18mnd får en rosa kjole fra Zara.

Min tante som var å handlet:)

Skrevet

Har kjøpt kjole på Reflex.

Det er en rød kjole fra Claire med hvit bolero til, var veldig søt synes jeg.

Skrevet

Storesøster og jeg fant en kjole som begge digget stort på h&m. Var faktisk "hello kitty" men bare et lite merke på brystet. Den var herlig og hun følte seg som en prinsesse i den. (Og det er utrolig for hun er ikke kjole-jente i det hele tatt)

Kjøpte også en enkel silkekjole i rosa bare for å ha noe å bytte med når det er så mange dager rundt og i jula der man pynter seg. Med trampesko som kun brukes til kjole håper jeg det gjør susen =) =)

Her er kjolen. Men vi kjøpte i svart da. Og den var bare enda finere på enn jeg hadde trodd!

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_KLA&shoptype=S

Skrevet

Hei!

Nå har jeg en gutt. Men, jeg har kjøpt juleklær til ham her: www.roselille.dk.

De har utrolig masse flott til jenter også, Strl. er det samme som her.

Klær du ikke finner her hjemme da.

Lykke til.

Skrevet

Sååå irriterende at 5-6 år var det største de hadde!!

Tips til lignende kjoler og lignende pris til større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...