Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27+3, og har allerede fått en god del råmelk i brystene.

Venter min nr 2. 19.februar..

Er det noen av dere andre som har fått det så tidlig?

I forige svangerskap fikk jeg det ikke før et par uker før termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin den 21. februar, og jeg har hatt råmelk i mange uker allerede:)

Skrevet

jeg er 24uker og hatt det ett par uker jeg oxo!

er sikkert ikke unormalt.

Skrevet

Sist kom det råmelk fra uke 18, nå kommer det bare pittelitt viss jeg presser i dusjen. Er 26 uker.

Skrevet

har termin 20. februar og har hatt råmelk et par uker:O) det er min nr 2 også, fikk det tidlig forrige svangerskap også. hadde så mye råmelk da tulla mi ble født at hun ble mettet av det fram til melkeproduksjonen kom ordentlig i gang, så tar det som et godt tegn:O)

Skrevet

Ja, regnet nesten med at det var normalt :) Ville bare høre om det var flere som hadde fått :)

Er dere i fin form om dagen ellers? Jeg er litt trøtt og slapp, blir ekstra fort sliten med en 3åring springende rundt i tillegg som vil ha oppmerksomhet ;)

Skrevet

Ser vi har kommet omtrent like langt:O) Formen varierer veldig fra dag til dag. Har veldig behov for mer søvn enn vanlig, gjerne 10 timer i døgnet... Jenta mi er 8, så hun er veldig flink til å hjelpe mamman-sin. Kjenner jeg strever litt med tålmodigheten innimellom, pga trøtt og sliten. Litt smerter i rygg og bekken innimellom, men det hjelper faktisk å gå turer og å trene:O) bedre etterpå iallfall... Vi må vel regne med at det blir litt mer om og men nå når vi er på full fart inn i siste trimester, men det betyr i det minste at ventetiden er kortere:O) Få deg hvile når du kan!! Om du er i full jobb enda kan det kanskje være lurt å vurdere en viss prosent sykemelding nå på slutten?? Jeg kan ikke jobbe under svangerskapet pga jobb som kan skade foster, så har heldigvis masse tid til å slappe av når det trengs. og det trengs! Begynner å kjenne på at alt er tyngre og blir mye fortere sliten nå. Skikkelig nedtelling til midten av februar nå!!! Lykke til videre:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...