Sandra<3L&E<3 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Er i uke 27+3, og har allerede fått en god del råmelk i brystene. Venter min nr 2. 19.februar.. Er det noen av dere andre som har fått det så tidlig? I forige svangerskap fikk jeg det ikke før et par uker før termin.
♥Nemi♥ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg har termin den 21. februar, og jeg har hatt råmelk i mange uker allerede:)
chiquita83 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 jeg er 24uker og hatt det ett par uker jeg oxo! er sikkert ikke unormalt.
Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Sist kom det råmelk fra uke 18, nå kommer det bare pittelitt viss jeg presser i dusjen. Er 26 uker.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 har termin 20. februar og har hatt råmelk et par uker:O) det er min nr 2 også, fikk det tidlig forrige svangerskap også. hadde så mye råmelk da tulla mi ble født at hun ble mettet av det fram til melkeproduksjonen kom ordentlig i gang, så tar det som et godt tegn:O)
Sandra<3L&E<3 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 Ja, regnet nesten med at det var normalt Ville bare høre om det var flere som hadde fått Er dere i fin form om dagen ellers? Jeg er litt trøtt og slapp, blir ekstra fort sliten med en 3åring springende rundt i tillegg som vil ha oppmerksomhet
lykkeligmor til to<3 Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Ser vi har kommet omtrent like langt:O) Formen varierer veldig fra dag til dag. Har veldig behov for mer søvn enn vanlig, gjerne 10 timer i døgnet... Jenta mi er 8, så hun er veldig flink til å hjelpe mamman-sin. Kjenner jeg strever litt med tålmodigheten innimellom, pga trøtt og sliten. Litt smerter i rygg og bekken innimellom, men det hjelper faktisk å gå turer og å trene:O) bedre etterpå iallfall... Vi må vel regne med at det blir litt mer om og men nå når vi er på full fart inn i siste trimester, men det betyr i det minste at ventetiden er kortere:O) Få deg hvile når du kan!! Om du er i full jobb enda kan det kanskje være lurt å vurdere en viss prosent sykemelding nå på slutten?? Jeg kan ikke jobbe under svangerskapet pga jobb som kan skade foster, så har heldigvis masse tid til å slappe av når det trengs. og det trengs! Begynner å kjenne på at alt er tyngre og blir mye fortere sliten nå. Skikkelig nedtelling til midten av februar nå!!! Lykke til videre:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå