Gå til innhold

Gruer meg til å bli førti!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger oppmuntring og forsikring om at det ikke er ille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være ille? På 40-årsdagen er du jo bare en dag eldre enn du var dagen før.

Skrevet

Skjer ikke noe spesielt over natta fra 39 til 40 år, men ser at jeg kanskje ser mer "sliten ut" i speilet etter passerte 40 - særlig etter de to siste barna kom når jeg var 42 og 44.

Gruer meg mer til de 50 jeg;o)

Skrevet

Leste nettopp gjennom tråden om det du skulle ønske du visste da du var yngre, og kjenner meg utrolig takknemlig for all min livserfaring. Livet blir bare bedre! Gratulerer med dagen!

Skrevet

Kan ikke se at 40 skal være så ille.Vær glad for den livserfaringen du har kos deg med dagen.Skjønner ikke at man skal grue seg til 20,30,40,50,60

Har hørt at det er nå livet starter jeg....gled deg over det og håper du får en strålende fin dag med alle du er glad i som også er glad i deg:-)

Skrevet

Alternativet (å ikke bli førti) er langt verre ;-)

Skrevet

Gruer meg til å bli 30 jeg... Har begynt å få seriøs tidlig midtlivskrise, tenker på alt jeg ikke har fått gjort, og at livet liksom bikker over fra ung til voksen. Og derfra går bare veien mot gammel=(

Veldig dårlig trøst til deg hi, hehe;)

Skrevet

Tenkte det samme som deg jeg :P hehe....

Skrevet

40åra er vist de nye 30åra, det burde være oppmuntring nok ;-)

Skrevet

Snart førr jeg også.. gruer meg litt men samtidig så har jeg opplevd så mye, masse reising osv så har ikke gått glipp av noe for å si det sånn..

Føler meg ikke som førr i det hele tatt, trener hver dag, og er av den sporty typen, koser meg med jentefester og har det super gøy... og ingen tipper heller på at jeg snart er 40, det går i starten av 3o så det er jo supert hihi....

Nyt det..

Skrevet

Skjønner at du ikke ser fram mot dagen med jubel og ballonger, for det gjorde ikke jeg heller, i sin tid. Men det jeg har oppdaget at å ha passert førti er en befrielse.

Det er en fin tid. Man er ordentelig voksen, menn har fortsatt alle muligheter åpne. Du kan skifte jobb, for du er fortsatt attraktiv på jobbmarkedet, du kan starte en ny utdannelse eller få flere barn, og du trenger ikke bry deg om hva folk tenker om deg, for hvem gidder å bry seg om andres mening når man har passert 40!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...