♥mini♥lille♥knerten Skrevet 24. november 2009 #26 Skrevet 24. november 2009 Hjemmelaget kjøttpudding, saus og poteter og grønnsaker. Barnas favoritt. Og den gravide.
mirredutt Skrevet 24. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 24. november 2009 Hjemmelaget kjøttpudding hørtes godt ut! Har du oppskrift? Og hvilken saus bruker du?
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 24. november 2009 #28 Skrevet 24. november 2009 Kjøper fersk medisterfarse på Meny - den er litt krydret fra før. Så rører jeg inn et egg. Setter den i brødform i vannbad i 45 min til 1 time. Bruker mellom 700gram og 1 kg for fire pers. Koker grønnsaker og bruker enten Toro sky-saus eller Hollandaise saus. Barna får smeltet smør over isteden. Veldig enkelt og godt ;-)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 24. november 2009 #29 Skrevet 24. november 2009 I dag skal vi ha fikseboller i hvit saus med poteter, gulrøtter og brokkoli.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 24. november 2009 #30 Skrevet 24. november 2009 I dag blir det hjemmelaget deilig foccaciabrød med salat, eggerøre, einerøkt ørret og annet godt pålegg mmm:-)
Bolla:) Skrevet 24. november 2009 #31 Skrevet 24. november 2009 idag blir d det som gubben får dratt med seg hjem..hva nå enn det måtte være...har infuensa så blir enklest mulig..
mamma >to gull Skrevet 24. november 2009 #32 Skrevet 24. november 2009 Har akkurat lagd ferdig hjemmelaget lasagne med salat:-)
CMH Skrevet 24. november 2009 #33 Skrevet 24. november 2009 Julemat :DD Skal spise sammen med "moffen" til lillejenta min )
Ranveig R Skrevet 24. november 2009 #34 Skrevet 24. november 2009 I dag blei det heimelaga fløtegratinerte poteter, kotelettar og grønsaker. Mannen har bursdag, så han valgte. Og så fruktcocktail med krem til dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå