ønske-ønske Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei :-) Nå har jeg og min kjære prøvd siden april i år..men syns det er vanskelig å si hvilken pp vi er i, fordi vi har nok ikke vært kjempeseriøse prøvere. Ingen testing av el, ingen temping, ikke noe bena i været etter sex, ikke nødvendigvis truffet på de riktige dagene. Men, nå er jeg litt lei av å la tilfeldighetene råde. Så nå har jeg lest meg opp på litt kjerringråd og gått til innkjøp av bidronninggele til meg selv, granatepleekstrakt til samboeren, begge tar omega3, og nå rundt EL drikker vi salviete. I tilegg tar jeg selv folat...Kan det være oppskriften på suksess? Noen som har tanker eller erfaringer? Vil så gjerne gjerne ¨få det til før jul...som så mange andre her inne ;-)
Ragnis Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jøss, det er som om jeg skulle ha skrevet det selv! Har prøvd siden april, ikke gjort noe spes unntatt sex og folat, men nå tar mannen sink og jeg bidronninggele, og har tenkt å kjøpe salviete. Tar tran begge to. Hva er det med granatepleekstrakt som er bra? Og var det sånn at man skulle slutte med bidronning rundt el? Har også tenkt for første gang og prøve å trekke tråder av slim osv. Og selvfølgelig ligge minst 15 min etter samleie, kanskje til og med trosse faren for uvi og bare bli liggende hele natta. Vi satser på suksess! Jeg vurderer attpåtil å drikke minimalt med alkohol, og kanskje kutte ned til max en kaffekopp om dagen.
ønske-ønske Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Så morsomt at du er på "samme sted" da! Har lest at granatepleekstrakt skal være bra for fruktbarheten. Så da tar han det salviete er godt, så det drikker vi begge frem til el denne uka. Bidronninggele er visst frem til el ja, og så skal jeg ta wild jam Jepp, denne mnd er det pute under rompa og ikke snakk om å gå på do før tidligst etter 15 min. Det fine er at nå begynner samboeren å bli skikkelig gira og klar han og, så litt lettere å legge alt til rette da, Hehe.. Må innrømme at skumle tanker om at vi ikke kan få barn begynner å lure bak i hodet når det tar tid... Selv om jeg jo vet at 1 år er veldig vanlig.. Blir jo utålmodig når ikke noe skjer :-/ Hvor gamle er du å din da? Vi er 25 og 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå