Jente&gutt! Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Skal det være noe nede i det hullet sidenav der man tar sim-kortet? Noen antenne eller noe?? Totalt grønn på sånn telefon også har jeg fått en, men får den ikke til å ha noe signal med omverdenen...
EbbaLille c Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Der kan du koble til høretelefonen :-) Håper du får liv i tlf, aner ikke hvorfor du ikke får signal fra omverden.
Nå da? Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Ring teleoperatøren og få ordnet med signalet. Hvis du ringer Telenor, så si fra om at du har IPhone. De har visst en egen avdeling der. Jeg hadde kjempetrøbbel fordi jeg kjøpte IPhone med abonnement som jeg sa opp etter 5 min fordi jeg ville bruke de gamle simkortet osv... Jeg snakket med Telenor om at de skulle åpne telefonen (var selvfølgelig låst...) og de ordnet det, bare at det er noe ekstra med Apple slik at det må gjøres via ITunes visstnok. Så det ordna seg etter flere uker... Bare et tips...
Nina76. Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Hei. Jeg jobber i Netcom Kundeservice. Har du aktivisert telefonen din? Altså, satt i sim-kortet og aktivisert med iTunes? Er Sim-kortet ditt aktivisert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå