Gå til innhold

kombinere mm og mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får barnet vondt i magen av det?

lurer på om gutten min skal få en flaske på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått helt fint her hvertfall :) Bare husk å varme flasken i vannbad siden det er blandet med MM.. Noen barn kan få litt magevondt av mme, men det er bare å prøve seg frem! Jenta min fikk NAN som tillegg fra hun var ca 6 uker gammel og det gikk så fint så..

Skrevet

Jr fikk begge deler fra han ble født frem til han var fire mnd, og det gikk helt fint. Tror helt sikkert du kan gi en flaske på kvelden.

Skrevet

Og reagerer han, merker du det nok fort! Men jeg kjenner tre babyer som har vokst opp med begge deler uten at det har vært noe problem.

Skrevet

Det går fint, men gi mm først om du har nok. Mine på 4mnd. blir så urolige i magen av mme, men de er nok litt umodne i magesystemet. Jeg hadde nok gjort et forsøk med smaksprøver på dagtid om du aldri har gitt det før, men så orker jeg ikke to skrikerunger hele natta:)

Skrevet

Har akkurt begyndt med mme. Snuppa er 5 mndr. Ammer det jeg orker og så gir pappan flaske med 50/50 blanding av mme og mm. Tilsetter en tsj med malt. Har gått helt fint med magen hennes selv om hun er veldig sensitiv. Gir nutramigen for hun reagerer på når jeg spiser melkeprodukter..

Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men det går jo an å prøve med litt grøt om kvelden om det er mer enn 4 mndr;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...