Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Godt å ha det overstått!! Er liksom noe som henger over til det er gjort,så kjempedeilig å være ferdig med det før jul:)
* 5 om dagen * Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Gratulerer med vel overstått :-)) like glad som meg du da, for jeg hadde ansvaret for middag til 30, i min nevø sin barnedåp i går... endelig over...og har vel aldri vært så glad for en mandag noen gang..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå