Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Altså, jeg veier ca 61 kg og er rundt 161 cm.. Skal ned til 55 kilo ihvertfall og kanskje til 50, så her må det noen små grep til Skal slutte med usunn mat, brus i ukedagene og begynne å jogge 3-4 dager i uken. Hva mer kan jeg gjøre av hjemmetrening som er litt motiverende og effektiv? Har bestemt meg for å kutte ut brød og heller erstatte med rugsprø. Spise salat, drikke vann, spise kylling/fisk og grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Rockering! Jeg ble smalere rundt midjen av den
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Sånn trenings rockering det da eller med vekter eller hva det nå er?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Mange gode forslag hos treningslaila.blogg.no Jeg bruker mange av øvelsene der hjemme
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Jeg anbefaler en pilates-dvd hjemme på stuegulvet. Det er utrolig god trening, strammer opp muskler i hele kroppen, men spesielt mage / rygg... Du får ikke store muskler av treningen, mer sånn "danser-kropp", og det er veldig effektivt... Pilates og jogging annenhver dag er en veldig fin kombinasjon. Husk bare å ikke være for steng mot deg selv, da holder du ikke ut for lenge... Fire treningsdager i uka pluss riktig kosthold er mer enn nok, gi deg selv treningsfri med god samvittighet onsdag, lørdag og søndag f.eks. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jeg Bruker pilates-videoer på youtube. Søk på pilates + Bonnie, jeg synes oppleggene hennes er kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Et annet godt tips til å kickstarte forbrenningen, spis hver tredje time, slavisk, jeg pleide å ha alarm på mobilen og spiste til nøyaktig samme tid hver dag. Bestem deg på forhånd for hva du skal spise når (sett opp en meny til deg selv dagen før) Drikk masse vann både til og utenom måltidene, ha isbiter og en sitronskive oppi så smaker det friskt og godt:) Hilsen siste anonym...
Anna Anka Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Bruk heller store muskelgrupper. Finn en topp av noe slag og gå opp til den så ofte du kan og øk tempoet etterhvert. Nedturen er superdeilig når du endelig har kommet deg opp. Du bør ha gitt alt når du er på toppen. Ulent terreng former kroppen mye bedre enn asfalt og du får en sterk rygg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå