Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Det har flyttet inn noen hyggelige folk i leiligheten ved siden av i høst. De er fra utlandet og dermed har de annen matkultur enn oss. Mye løk og krydder som trenger gjennom alle husets vegger! Jeg er seriøst dritkvalm av den maten. Det begynner fra ti om morgenen til ettermiddagen. Nå har jeg alle vinduene åpent og varmen på full guffe. Lite miljøvennlig men men... Som sagt er dem hyggelig, men jeg takler ikke matkulturen deres.. Er seriøst glad jeg skal flytte til sommere,n for det her takler jeg ikke mere. Ikke kan jeg banke på å be dem slutte å lage mat heller... Uff.. Da den tidligere naboen bodde her var det faktisk aldri matlukt i leiligheten min, av og til luktet det deilig matlukt i gangen. Men det er mat som ikke stinker løk, hviløk og allslags krydder hver eneste jævla dag.. Ikke vet jeg hva jeg vil med dette innlegget for dere kan nok ikke hjelpe meg. Bare få ut den kvalmendes frustrasjonen jeg har...
Prinsesse Kuul Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg hadde hørt med naboene om de kan skru på/skru opp vifta over ovnen. Det kan hjelpe mye.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Hadde ei venninne som delte inngang med et par fra et eksotisk land i studietiden. Hun leverte skrivtlig klage til studentskibnaden, og fikk tilbud om en annen leilighet! Du skriver ikke om du bor i blokk eller rekkehus? men siden dere deler inngang er det vel et regelverk (boliglag) eller lignende du kan ta dette opp i? Du må nok sikkert bare tåle matlukten.. halvt år til sommeren:P
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Vi bor i firemannsbolig i selveierleiligheter. Vet ikke regelverket på det her. Må vel banke på og spørre om de bruker vifte eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå