mammas skatter <3 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 hvordan såg du ut? e d bare hovne lepper eller stor nase? eller hva?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Ja, jeg fikk høre at jeg hadde det. Stakk innom jobber, så var det først ei som sa "nå har du fått litt vann i kroppen har du ikke, ser sånn ut i ansiktet". Etterpå kom en annen kollega inn og sa: Du har fødeansikt, du skal føde snart du" jeg kunne ikke se det selv, bortsett fra at jeg synes at leppene mine såg litt større ut. Samboer syns jeg så helt normal ut. 3 dager etter at de kommenterte ansiktet mitt, så fødte jeg.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg fikk også høre at jeg hadde fått litt fødeansikt. Ser det ikke selv, og siden det er over 1 uke siden jeg fikk kommentaren, tror jeg ikke særlig mye på det lenger. Her har det i hvert fall ikke skjedd store framgangen...
gravid-81 Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 jeg fikk høre at jeg hadde fødeansikt for 4-5 uker siden!! Aner ikke helt hva de så, har ikke noe særlig vann i kroppen så var ikke det. Men damen mente det var et spesielllt drag over ansiktet. Men dette er altså 4-5 uker siden og her sitter jeg 4 dager på oevretid;-) Så jeg vet ikke helt jeg...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Vet ikke helt om jeg har fødeansikt eller ikke.. men tenkte over når jeg stod å sminket meg i dag tidlig at leppene mine virket større (de er ganske smale til vanlig). Har en god del vann i kroppen. Kjenner egentlig ikke igjen med selv når jeg ser meg i speilet. Har liksom ingen ansiktsform lenger. Var på kontroll på morgenen i dag, og da sa hun som tar prøver og legen at jeg ikke ser ut som meg selv lenger i ansiktet. 5 dager igjen til termin.. så får se da.. 3 dager til menstemin.. Skal på kontroll på sykehuset i morgen.
Mammas lykkebarn Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Den dagen fødselen startet med forrigemann var det ei venninne som kommenterte at jeg hadde fått føderoser i kinnene og gjettet at jeg kom til å føde i løpet av natten... det stemte faktisk. Noen timer senere begynte riene og sønnen vår ble født neste formiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå