Gå til innhold

når skal dere på ordinær ultralyd?


pagoda m/ny spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

21 desember, foreløpig mens termin 24 mai, (Privat UL termin tatt i uke 14 er 22 mai) alt så heldigvis veldig bra ut med den overhypre lille babyen på tidlig UL så er ikke veldig bekymret denne gangen :) deilig og ha en følelse av at alt er bra for en gangs skyld:) håper også på og få sett kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. desember - forsinket julegave :)

 

Foreløpig termin 26. mai, har allerede vært på tre UL (komplikasjoner - men alt er bra med fosteret).

 

Vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på ordinær ul 10 desember:)

 

Hadde ul sist da jeg var 12 uker på vei. Mens termin er 14 mai, ul termin 13 mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på tidleg ul i veke 12 den 18.november. alt såg bra ut. skal på ordinær ul 29.desember. Forløpig termin 1.juni, men held meg her i maiklubber får eg har fått ca 14 dager før med dei tre andre barna mine, så trur nok denne kjem i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte rett og slett ringe og spørre når jeg var sett opp på time... Har ventet og ventet.. Men nå vet jeg, at jeg skal den 15 des. JIPPI!!! Gleder meg stort:-) Er jo bare 2 og en halv uke til jo.. Det går jo kjempe fort:-) Forløpig termin er 15.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:) gled dere utrolig spennende...stor stas i familien her ikke til å ta feil av kjønnet! en tydelig tut kom til syne....Amelia har kjøpt litt blått tøy til lillebror i dag.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...