myboylollypop Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 uformell setting, ca 40 gjester....noen lure forslag? tusen takk for svar
Mom2Two Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Tapas, Coq au vin, Viltgryte, Bacalao..
Mammarama=) Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Meg og mannen min feiret nettopp dobbel 30 årsdag.. Vi serverte Pizza og laget god salat og dressing som vi serverte til..Fikk MYE skryt av maten selv om jeg vil ansi den som svært enkel.. Føler at 30 årslag enda ikke krever de store gorme middager..Mer når en runder 40 og oppover..Vi bestillte pizzaen og hadde da mangen forskjellige sorter.. Veldig greit når vi har tre små, at vi slapp å bruke hele dagen i forbereding av mat..
myboylollypop Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 takk for svar! ja, ser heldst at jeg ikke blir stående på kjøkkenet i to dager før festen!!! har tenkt på tapas, men kan fort bli ganske dyrt............andre?
Gjest irismor Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Gryterett, salat og hvitløksbaguetter. Lag toro Italiensk gryterett (grønn pose, tror jeg), tilsett tomatpure og krydder. Da blir den som hjemmelagd :-) Blir best hvis den lages dagen før. Kjøp first price sine hvitlksbaguetter (gamle oppskriften til hattings), lag salat og ha en dressing ved siden av. Jeg bruker gjerne 3/4 av en liten boks tomatpure (hermetikk), til krydder bruker jeg en pepperblanding i gryta. Jeg skal ha 40årslag neste år og da blir det litt mer formelt. Men i et 30årslag er det greit å gjøre det enkelt og godt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå