Gå til innhold

til sengs med BF...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å ha sex med bf forrige helg. Vi har et barn på 2 år sammen, men har aldri hatt et forhold. Den eneste kontakten vi hadde før jeg fikk minsten, var at vi traff hverandre på fest med felles kjente noen ganger, og havnet til sengs. Har aldri prøvd på et forhold etter jeg ble gravid heller.

Synes det er litt vanskelig i ettertid, vet liksom ikke helt hvordan det vil påvirke situasjonen i ettertid, om det vil bli flaut med blinging og levering osv..går jo rundt å tenker på det som skjedde hele tiden..

Noen andre som har gjort den feilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har gjort feilen.. aldri vert i forhold her heller. Gjør det heller ikke igjen, da bf fikk panikk og tok avstand fra oss begge en periode. Jeg konfronterte han, og gjorde det klinkende klart at JEG var ikke interressert i noe forhold til ham foruten forholdet vi alltid kommer til å ha pga lillegutt. Han har i ettertid både sendt sms og ringt i fylla- å tror visst jeg til tider er en dørmatte, selv om han ikke vil noe mer seriøst ser det ut til at han hvertfall ikke kommer seg videre.Jeg har i ettertid hatt problemer med å stole på han på flere områder, rett og slett fordi han har behandla meg veldig dårlig og respektløst.

Huff, nei her var det hvertfall en STOR feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...