Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Både foreldre og svigerforeldre maser om at vi er for lite sosiale,derfor tenkte jeg å høre med dere. Vi er på fest kanskje 1 gang hver 4 mnd,snakker støtt og stadig med venninne mine på telefon,og er på kafe`sammen med de hver andre uke sånn ca,ofte mer eller mindre. Vi har det bra sånn,og har først begynt å tenke på det nå som de har sagt det.. Hvor sosiale er dere??
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 hei.. vi er ikke noe mer sosial en det, dagen går jo til jobbing,hus,hund å trening.. er gjerne i helgene vi tar en tur på kafe eller kansje en tur på besøk.. men prioriterer heller å slappe av enn å renne ned dørene til andre. Til min søster, ( som sa hun syntes jeg kom sjeldent på besøk,er der kansje 4-6 ganger i månden) måtte jeg si; du vet jo hvor jeg bor også? Får det merker jeg veldi godt, folk vil gjene se oss, men di kommer aldri på besøk sjøl...
Sjokolademonster Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 "Klubb" med jentene i snitt mellom 1-2 mnd mellom hvert gang. Hender jeg går en tur eller trener sammen med noen (max hver 14 dag), snakker jo med folk på jobb hver dag og litt møter med jobb på kveldstid. Ellers er det lite.. innimellom med venner og møter folk fra familien kanskje 1 gang per uke.. har ikke noe mer behov egentlig.. I perioder blir det mer og i perioder mindre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå