Gå til innhold

hei! har dere fått sykepenge av nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... når kommer d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI er mange som venter! Jeg ringte i stad til mitt lokale nav-kontor, og de sa at de var sendt den 20. så jeg regner med at de er på konto i løpet av dagen i dag.

Skrevet

Har forhørt meg litt til... BBS (bankenes betalingssentral) Har vært nede i helga, Så derfor kan ting også ta enda litt mer tid... Det er bare å smøre seg inn...

Skrevet

ah.. dritt! nå er jeg blakk!!

Skrevet

Venter jeg også.. Og har vært sykemeldt siden 2 oktober, og NAV har fortsatt ikke klart å betale ut en krone.. og jeg maser og maser! Nå begynner det å bli skralt her! *oppgitt over nav*

Skrevet

Jeg har heller ikke fått.. BLAKK! Venter også på utbetaling helt fra 14.sept. Godt jeg har samboer, ellers hadde jeg slitt kraftig.

Skrevet

jeg har heller ikke fått.. (men gjelder middeligtitig uføre penger.) Så jeg vagget meg ned på kid i dag (med min mor) for og kjøpe de siste tinga til jenta som er ventet straks.. Dro kortet og vips... Avslått.. Viste jo at jeg skulle hatt penger på det. :o) Fikk mamma til og legge ut til min mann fikk overført noen kroner... Begynner og bli lei BBS feil nå!!!! Herregud, hvor vanskelig kan det være og få pengene til folk ut i tide! :o) Håper de kommer i morgen.. Jeg MÅ ha de siste tinga i hus snart kjenner jeg.. He he..

Skrevet

Gå på nettbanken nå folkens! Jeg Har fått penger nå!

Skrevet

har pokker ikke fått mine enda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrh... prøvd og ringe nav men.. de skal ringe opp igjen... Jadda. Noen fler som fortsatt ikke har?

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke.. :( Prata med NAV istad, fikk beskjed om at pengene skulle være på konto i løpet av et par dager. Men hun kunne ikke opplyse om hvor mye penger jeg skulle få da.. :/ -venter i spenning-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...