Mossi83 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei. Har blitt så fryktelig svimmel etter at jeg tok vaksinen. Det startet ca to uker etter. Vet ikke om det er vaksinen, men det er jo en mulighet. Er det andre som har merket noe til svimmelhet? Mette
Nikki 75 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg var svimmel FØR jeg tok svinevaksinen, jeg.... Hvor langt er du på vei?
Fifrildi Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Sjansen for at det er noe relatert til svangerskapet som lavt blodtrykk eller jernmangel er mye større enn at det er vaksinerelatert så lang tid etterpå. Man er gjerne plaget med litt svimmelhet når man er gravid, jeg må passe på å ikke reise meg for fort.
Mossi83 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 Nå er jeg 22 uker på vei. Har vert kvalmen helt frem til svimmelheten satte inn for to uker siden. På rutinekontrollen sa de at både blodtrykk å diverese var som det skulle. Men ja jeg har hørt at svimmelhet er noe som følger med et svangerskap. Det er bare veldig ubehagelig å gå slik hele veien, men vi får håpe det går over:)Den lille jenta spreller som bare det så jeg tror ikke hun har tatt noe skade av vaksinen:)
JKM09 Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Jeg har faktisk også vært mye svimmel og trøtt etter vaksina. Kom til å tenke på det i går at det kanskje kunne være vaksina som gjorde det. Håper det går over.
_Amanda_ Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Leggemiddelverket har en side på nettet der de melder om alle rapporterte bivirkninger i forbindelse med svineinfluensa-vaksinen. Hittil er det rapportert 256 bivirkninger som har med "Nevrologiske symptomer" å gjøre. Eksempel på dette er: Endret smaks og luktesans, hodepine, nedsatt bevissthet, svimmelhet, bevissthetstap, nummenhet, lammelser, kramper. For å få en full oversikt over alle bivirkninger som er rapportert hittil kan du/dere følge denne linken: http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80994.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå