Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Ok. Trenger svar litt fort=) Er tidlig i svangerskapet og blør. Brunlig blod..ikke så veldig mye men er bekymret og vil ha ultralyd slik at jeg vet hvordan det ligger an og om hjertet faktisk slår. Har prøvd å ringe gynekologen å få ultralyden min tidlig, men de hadde ikke tid før onsdag. Snakke også med sigrids ultra som var på ferie. Jordmor janne hadde heller ikke tid før onsdag. Og di andre trenger man henvisning eller betale 900 kr for. Er det noen andre steder i stavanger man kan ta ultralyd for 500 kr uten henvisning? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Du kan gå til legen å få henvisning til gyn.pol, men det kommer an på hvor langt du er komt i svangerskapet. Det er uansett ikke lenge å vente til Onsdag, jeg måtte vente i 3 uker da jeg blødde. Og du må huske at det er vanlig å blø, hvis det er brunt skal du ikke bekymre deg, sa gyn til meg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Hm.. 3 uker? oi. Ja men det er ingen krise nå fikk komme til sigrids ultra i kveldinga. Vil liksom vite om noe er galt, om det er liv eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Ring Kari Utne på Bryne, hun tar 500 for 3d:D
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hehe takk. Men kanskje ikke aktuelt med 3D så tidlig. Men nå fikk jeg time i dag hos sigrid heldigvis=) Huske det ang 3D en til senere i svangerskapet hvis jeg skal ta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå