mamma til tre nydelige jenter Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Har dere noen ting dere absolutt ikke kunne vært foruten den første tiden hjemme ? jeg er annengangs fødende men føler jeg mangler noe kommer bare ikke p hva! sikkert mange som har et bra tips de sitter inne med?
ett til! Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 slike "kopper" for å ha over ekstremt såre brystvorter! det hadde ikke jeg klart meg uten i begynnelsen! engangsinnlegg i bh? bind? bleier til babyen? smokker?forskjellige tepper til babyen, i forskjellige tykkelser.de brukes jo over alt hvorhen babyen er...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg vet ikke hva du har fra før, men jeg angrer som en hund på at jeg ikke hadde bæresele fra første dag, ihvertfall fra 14. dag, for da var det ei lita jente som skulle ligge inntil brystet KONSTANT!! Jeg ble nærmest sprø. Og jeg bor et godt stykke unna butikker,så det var ikke bare å løpe til nærmeste butikk heller;) Vi kjøpte også en vugge like før fødsel. Det er jeg også veldig glad for at vi investerte i, fordi den har blitt flittig brukt på dagtid.(bortsett fra den perioden hun bare skulle ligge inntil meg) Mye mer brukt enn sprinkelsenga på soverommet, for den kunne vi nesten vært foruten den første tiden. Kunne egentlig vært foruten ganske mye de første ukene, likevel er jeg glad vi hadde det meste i hus før fødsel.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 ja.. også brystvortekrem fra Purelan tror jeg ikke jeg kunne vært foruten. Den lindre såre brystvorter meget godt!
Abracadabra Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 gulpekluter i forskjellige str og stoffer jenten min har ikke gulpet enda (bank i bordet!), men vi søler en god del melk oss to imellom, hehe! også godt å ha å legge imellom oss hvis vi har loete gensere eller glidelåser på klærne o.l. thermobaby sine ammeinnlegg - de er utrolig gode! litt kjegleformet,og mye mykere på puppen enn mange andre. litt dyrere men verdt det! lykke til med alt
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Heeelt enig!! THermobaby sine ammeinnlegg er helt fantastiske. Startet med å bruke ullinnlegg, men synes bare de var store og klumpete. Så jeg gikk over til å bli trofast tilhenger av thermobaby ammmeinnlegg. Ellers er det selvsagt masse småting som jeg ikke har nevnt da som mesoft engangsvaskekluter, gaskluter(selv om vår baby ikke gulper), bleier og klær til ungen hehe. Pledd og dyne...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Hvor får man kjøpt disse Thermobaby-innleggene da?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte mine på barnas hus, men kan ikke se at de har dem på nettbutikken....
Mamma med to søte små Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Badering til å sitte på hvis du er vond og øm etter fødselen.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 For oss var det viktigt med nok pysjer.. Hadde overhodet ikke tenkt på at babyer gulper også om natten..hehe. Men dette vet du jo som har barn fra før, da.. Og så signerer jeg Purelan. Fikk aldri for såre brystvorter pga den kremen og lufttørking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå