Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 hadde dere med barn? anbefaler dere å dra dit? hvor eksakt i landet var dere?
flypapir Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg har vært i Manila et par ganger og noen småturer rundt omkring. Pappan min bodde og jobbet der, så jeg var på besøk hos han. Var vel 13-14år de gangene jeg var der... Nå har ikke jeg sett så veldig mye av Filippinene, men hadde jeg kunne valgt et sted å reise idag, så ville jeg valgt å reise til f.eks Malaysia i stede. Ikke så veldig utdypende dette, mye har gått i glemmeboken...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 hvorfor malaysia istedet for filippinene? HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg har Vi hadde med oss småen, det gikk veldig bra. Han var da 16 mnd. Filippinerne var veldig vennlige og hyggelige, og ELSKER barn. Det er billig der, masse deilig spa etc. Manila er ikke noe å skryte av,,en stor og stygg by. Men strendene var veldig bra. Vi var på Boracay og Palawan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå