Gå til innhold

Har jeg lov til å være utro mot mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gift og har to flotte barn sammen. Problemet er at min mann ikke lenger vil ha sex. Vi har nå levd i 3 år uten sex, og dette går veldig utover min selvtillit og humøret.

I tillegg har vi prøvd terapi; psykolog og parkurs, samt samtaler med ekteskapsrådgiver. Dette fungerer bare i forhold til bevisstgjøring.

Nå er det seksuelle helt dødt oss i mellom, og jeg tenner absolutt ikke på ham lenger. Etter flere år med avvisning og null interesse fra hans side, så har jeg blitt nesten aseksuell.

Vi ønsker begge å fortsette ekteskapet. Han er en fantastisk far, og barna våre er jo best tjent med at vi fortsetter som familie.

Men nå føler jeg for å ha et sexliv. Er det ok å være utro i en slik situasjon? Hva mener dere?

(Jeg er bare 34 år og føler ikke at sexlivet bør være slutt allerede...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok er det vel aldri.

Du må jo vurdere dette utifra din egen situasjon. Dersom du setter barna dine høyere enn deg selv gjør du ikke noe som setter familien din i fare for din egen nytelses skyld.

Dette forutsetter primært to ting:

1. Du vet hvordan mannen din kommer til å reagere uavhengig av om du gjør det bak hans rygg eller med hans velsignelse. Og da mener jeg hvordan han kommer til å reagere ikke hvordan han sier han kommer til å reagere.

2. Du må kunne ha ett sexliv med en tredje part uten å få/ha følelser for vedkommende.

Dersom du ikke er sikker på at du/dere klarer disse to tingene over lengre tid så ofrer du altså dine barns trygghet for å ha sex.

Ellers tror jeg mange er i samme situasjon som deg. Om noen hadde fortalt meg at sexlivet mitt skulle være over da jeg ble 30 når jeg var 24 så hadde jeg aldri kommet til å trodd på det. Men jeg er far nå i en fungerende familie og barna mine er viktigere enn ett sexliv.

Lykke til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Greie uttalelser her. Men jeg ville passet meg for å innlede noe fast pga faren for å utvikle følelser og miste fokus på familien. Sats på one-night-stands og gjør det åpent. Etter noen slike er kanskje innstillingen din noe endret, eller du har funnet en greie som funker. Eller kanskje det vekker gubben? Lykke til!

PS! Kjøp noe sexy undertøy, leketøy osv om det ikke allerede er utprøvd. Spør om han ikke har tenning på noe - eller kanskje på menn?

Skrevet

Åpne avtaler uten stress-sjekking på byen finner du på nettet. Sjekk ut

www.knullsiten.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...