Gå til innhold

Dere som har brukt sviskemos fra Nestle - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal den lukte/smake sånn gjæraktig? Minner veldig om lukten på ølgjær - eller rett og slett øl.

Skal den være sånn? eller er det noe galt med glasset jeg har kjøpt??

-og hvor mye må til for å få igang magen til en på 6 mnd med hard mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som den har gjæret! kjøp heller en ny hvis du er i tvil om den er ok eller lag selv :)

Er litt individuelt hvor mye du trenger for å få orden på magen, men er den lille steinhard så kan du vel gi et lite glass

Skrevet

Kan ikke huske at det har hverken luktet eller smakt gjær nei. Smaker som svisker/rosiner. Ville ikke gitt mosen om den lukter sterkt av gjær tror jeg.

For å få igang magen hos min lille måtte vi til med nesten et halvt glass, fungerte ikke veldig bra. Start med et par t-skjeer og se hvordan det går. Virker som oftest i løpet av et par timer.

Skrevet

vi har brukt det en god del og det har aldri luktet gjæret... kjøp en ny du så er du helt sikker :)

Skrevet

Åh...nei.....jeg satset på at det bare var jeg som var hysterisk.....og har gitt 5-6 skjeer av den. Ble helt kvalm jeg nå.....Stakkars babyen min.

Nå fikk jeg vondt i magen.

Hvordan kan det skje da? Den var forsvarlig lukket og holdbar til 2011??

Skrevet

Da hadde jeg sendt en mail til Nestlè og klaget!

Skrevet

Uff...skal kjøpe et par nye glass i dag og sammenligne...... Hun sover nå og jeg merker ikke noe ennå. Hun blir kanskje dårlig hvis det er noe galt med den....hun kommer vel til å kaste opp? huff, gjør hun det så stakkars Nestle!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...