Gå til innhold

Inspirert: Hva vil dere beskrive som god "huslukt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :-D

Jeg synes lukt av grønnsåpe og nytraktet kaffe lukter deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffi og ikke minst lukten av gjærbakst (noe vi aldri har her i huset siden jeg IKKE kan bake). Grønnsåpe, nyvaska hus, barneshampo og et hus som akkurat har blitt lufta godt om vinteren og som er varmt igjen.

Skrevet

Kaffe, skyllemiddel, gjærbakst og nyvaskede gulv. Dette lukter det vekselvis hos oss, mest skyllemiddel siden jeg vasker klær hver dag og tørker dem (til mannens fortvilelse) i stua.

Skrevet

åh, alle luktene her er jo gode. jeg er en stor tilhenger av røkelse, feks vanilje eller eple.

Skrevet

rampongi: har du erfaring med aromasteiner?

Skrevet

Når det lukter nyvasket, nytraktet kaffe, nybakt brød, beste luktene som er i et hjem.

Skrevet

Ugla:

Alt på en gang? he he tror ikke jeg klarer leve opp til det:-)

Skrevet

Nyvasket hus, nytraktet kaffe og nybakt brød- og kanelboller :P

Og skyllemiddel når klærne tørketrommles :)

Skrevet

Bare signerer på erteposen sin jeg, er helt enig :o)

Skrevet

når enn har luftet sikkelig å har sånn frisk luft,lukt i huset..mm..eller grønnsåpe og kaffe lukter også godt-

verste synes jeg er duftelys lukt.spesielt i ett hjem hvor de røyker..ugh

Skrevet

Duftlys synes jeg lukter godt- spesielt de med vaniljeduft..

Men såklart- det kan jo bli for mye av det gode! :-)

Skrevet

Utover det som dere nevner her, så må jeg si at ingenting er bedre enn lukten av pinnekjøtt og kålrotstappe...mmmm..... :-)

Skrevet

På denne tiden av året gleder jeg meg til det lukter JUL!! =)

Treet i stua, gløgg og ribbelukt!!

Herlig!!

Skrevet

Når det lukter jul! Nystekte pepperkaker ;) Også nyvasket hus :)

Skrevet

ååhrR!! frisk kald sitron-vaske-utlufting lukt er den beste huslukta jeg kan komme på! eller nyvasket godt utluftet bad me jif lukt!!

Skrevet

grønnsåpe, etterfulgt av duftlys av enten vanilje, kaffe eller kanel/eple. Mmmm. Det lukter det allid her om vinteren etter jeg har vasket.

såklart det lukter godt av hjemmebaka brød også. :D

Skrevet

Grønnsåpe! Og nytraktet kaffe, bakst, skyllemiddel og lukten av jul: dvs, lett blanding av "varm lukt" som fyr i pesen, sterinlys, pinnekjøtt, kålrabistabbe etc..Litt vanskelig å forklare hva jeg mener med varm lukt, men kjenner den godt bare jeg lukker øynene og tenker på jul;-)

Skrevet

Gjærbakst:) Grønnsåpe, kaffe på morgenen og klementiner lukter herlig!

Skrevet

Frisk luft, nyfyret peis, nykokt kaffe og en viss type duftlys. Liker også grønnsåpelukt og lukten av gran .(les: juletre og ikke Glades duftspray med samme navn;)

Ser noen nevner gjærbakst og det kan også tolereres i stor grad, særlig skillingsboller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...