rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei! Har en liten sprett på 19 mnd som er veldig gla i youghurt. Og har til nå sendt med det i barnehagen, nesten hver dag. Men nå er saken slik at han spiser lite av brødet han har med i barnehagen fordi han hvet at han får youghurt. noe som han selvfølgelig syns er mye bedre. han nå avtalt med barnehagen at jeg ikke skal ha med youghurt i barnehagen over en periode, men heller ta med noe som metter mer. Men hva da???? Han er veldig gla i banan, men han blir så fort hard i magen av banan, så liker egentlig ikke at han spiser så mye banan. Kom med forslag til hva jeg kan sende med!!! ??????? Har så dårlig fantasi.... tusen takk damer! Ha en fortreffelig dag allesammen! :-)
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Mine forslag er frukt i biter, f.eks ananas, melon, fersken, plomme, mandarin eller en annen favoritt! Når han blir litt større, er jo nøtter og tørket aprikos et alternativ også.
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg husker da jeg jobbe i bhg. Det ble mye matrot med de barna som fikk yoghurt til dessert. Trenger han noe mer enn brødskiver? Jeg la ofte litt middagsrester i boksene til mine t.d. kjøttboller eller noe annet proteinrikt.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 se på den bloggen her da får du en drøss med ideer vil jeg tro http://matpakkemamma.blogg.no/
Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hadde det samme problemet her. Nå får hun brødskive før vi drar til bhg. I bhg får hun yoghurt og frukt ved frokostbordet. Til matpakka får hun ikke brød lenger men grøt/cherrios og frukt, nå spiser hun masse igjen fordi hun vet at yoghurten er borte. Det hender også at jeg sender med middagsrester.
giggsi Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 annbefaler å prøve polarbrød i ulike varianter. Det går ned på høykant hos jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå