Zitro Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Gjorde det selv for aller første gang i dag, i en alder på 30 år! Grusom opplevelse altså... hadde heldigvis hjemmekontor i dag uansett, så det var jo ingen kjempestor krise sånn i forhold til oppmøte på jobb, men alikevel den følelsen jeg fikk når jeg skjønte hva som hadde skjedd fikk jeg jaggu stor fart på kroppen! Røska nesten unga ut av sengene, fikk på dem klære og rett i barnehagen :-) Ja, ja... da har jeg opplevd det også :-)
Anne-B. Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jepp, i dag faktisk. Klokka ringte ti over halv sju, og jeg satte alarmen til fem på. Trodde jeg. Våknet ti på halv åtte og så at det var fem på åtte jeg hadde satt den til. Litt godt var det egentlig, vi kom oss opp alle fire og var i godt humør. Så det var en fin start på uka.
Hikken Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Et par ganger. Det verste var da jeg nettopp hadde begynt å jobbe som baker og skulle være på jobb klokka seks, da pleide jeg å stå opp 04.30/04.45. Våknet av at telefonen min ringte, klokka var 07.15 og sjefen var IKKE blid :-P
Zitro Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 He, he... her stod klokka på 06.00 og jeg våknet 07.30 og var så fornæyd og tenkte at mannen hadde stått opp med barna og gått på stua.. akkrat som om det var søndag.... sannheten var jo at mannen reiste på jobb kl 05.00 og var ute av huset for lengst :-)
Mille** Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Ja, men det er mange år siden, på videregående kanskje? Jeg er litt streng på det å forsove seg, eneste unnskyldningen for at det skjer er at klokka ikke ringer, selv om man har satt den på. Ringer den så er det bare å velte ut av senga og snuble inn i dusjen. Ikke veldig vanskelig egentlig. ;o) Mannen har flexitid og forsover seg med vilje titt og ofte.
*Lissi* Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Ja, for noen uker siden:-) Er egentlig en morgenfugl, men på en eller annen måte har jeg slått av klokken. Bråvåknet da sambo dultet i meg. Var første gang, så jeg orket ikke stresse. Var skikkelig lattermild da jeg kom på jobb, og fikk jammen høre det, hehe!
Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Oh yes- ikke en videre hyggelig opplevelse nei.. Kan vel kort og godt si det slik at det skjedde fler enn én gang på videregående..
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 forsov meg endel på videregående, men har ikke forsovet meg etter jeg fylte 20 tror jeg. Ihvertfall ikke forsovet meg etter jeg fikk unger Det verste var en gang jeg skulle på ett av mine første jobbintervju!!! hadde intervju kl.10 å våknet av meg selv kl.11!!!!! ringte arbeidsplassen jeg skulle på intervju til, å sa at jeg desverre hadde forsovet meg, de var IKKE blide nei (noe jeg skjønte godt), sa hånlig til meg at jeg fikk ihvertfall ikke jobben nå nei, å nytt intervju var totalt utelukket. Jeg beklaget så mye igjen, å sa at det forstod jeg meget godt. Synes egentlig at de trengte nå ikke å være så veldig hånlig, jeg var trossalt "mann" nok til å legge meg helt flat å ringe dem for å gi beskjed. Det tok mye "guts" i fra min side ihvertfall. Men men, egentlig glad for at jeg ikke fikk den jobben, fordi 6mnd etter, så var den arbeidsplassen lagt ned, å jeg hadde uansett fått en annen jobb, som jeg forøvrig jobber i fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå