lucky_mom Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg tok vaksina mot svineinfluensa på torsdag. På fredag oppdaget jeg en kul på kragebeinet mitt, på samme side som jeg tok vaksina. Den er ganske hard, og på størrelse med en liten bønne. Den beveger seg ganske fritt rundt beinet, men ligger mest på undersiden. Kan det være en lymfeknute som har kommet pga vaksina..? Eller noe annet..? Det kan jo være tilfeldig at jeg oppdaget den nå også, at den har vært der en stund uten at jeg har sett den.
lucky_mom Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2009 Ingen andre som har fått noe sånt etter å ha tatt svinevaksina..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå