Gå til innhold

Helverine


Molait

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vel overstått ul :)) Rakk ikke tippe, men tippet gutt før jeg leste svar da;)Har en tippretthet på over 90%..hehe. Gøy.

 

Ellers da? Formen holder seg? Funnet navn? Og hvor blir det av din aktivitet på aprilforumet på snartmamma?? ;)

 

Skal du på 3D? Jeg skal opp på Jessheim 2/12. Tenkte ta en i uke 28, men mor og svigermor har aldri vært på ul og har vel siste sjansen begge nå. Siden bor bor langt unna og kommer ned den uka så tar vi det da. Kan fint ta en 3D i uke 28 og jeg:D

 

Hadde vært ok å få bekreftet kjønn og for damene klør etter å strikke råååsa;) Sivegers har ingen rosa og mor har 1 av 11 og det er 18 år siden. Om dette blir uten tut kommer begge sider til å ta helt av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir ikke opp!!!!! :D

 

Har jo sett hu har skrevet andre steder. Venter på a på snartmamma og jeg da.

 

Hvordan går det meg deg da? (kan jo like gjerne kuppe tråden til Helverine, for hu er ikke her lell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jo det går fint her!

 

Takk for i går;)

 

Jeg tror du kan finne det du leter etter (liv) på skravlesiden- det er det forumet som blir brukt mest her inne tror jeg... Om jeg er nyhetssyk leser jeg (....og svarer) helst der inne. Pluss 2 tri.

 

Me sjåast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten- anonymforumet er, av en eller annen grunn, glovarmt. Men pass deg for der står surmulingene i kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah se her ja. Sååå kjapp er jeg til å svare ;o) Henger ikke her så ofte, det skjer jo strengt tatt litt lite ;)

 

Snartmamma har jeg ikke gjort noe mer med.....burde kanskje hatt det som nyttårsforsett? He he.

 

Får mer og mer lyst til å dra på 3D, så vi får se......:)

 

Begge sider tok av da antar jeg, siden du venter en prinsesse. Moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare verdens kjappeste altså...

 

Og det blir liv om man lager liv!

 

RAI RAI!!

 

Var masse liv på augustklubben sist, men det var jo og da for noen av oss dro igang og så fulgte mange på.

 

Synes det er så mange like innlegg på 2 tri nå jeg...går liksom i det samme hele tiden.

 

Gleder meg til nyttårsforsettet blir aktivisert:D (og kan bidra med rask innføring og hjelp om det trengs. er jo bare så mye mer liv der, og koseligere og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rask innføring? til meg og?

 

alle andre jeg kjenner (sånn fra før av) som er gravide eller har vært gravide eller som gikk i barselgruppa mi og for den saks skyld- har hengt på- nettopp- snartmamma. så det er tydelig jeg går glipp av noe.

 

huff, å lære seg nye ting blir bare tyngre og tyngre med åra kjenner jeg, jeg er fortsatt glad for at jeg orket å lære meg data i en alder av 20 år (!) Tenk om jeg ikke hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...