Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Har holdt 5 åringen hjemme i dag siden han var litt småpjusk i helgen, tenkte det ville være greit for ham å få en ekstra fridag hjemme. Vel, så fikk jeg vesla til å sove og gikk opp på rommet til ham der han satt og lekte. Jeg: Hei, nå sover (lillesøster) Han: Åja Jeg: Skal vi finne på noe sammen? Han: *stille* Jeg: Noe du vil? Pusle puslespill, tegne, spille et spill...? Han: Nei, mamma. Vet du hva, bare gå ned du, det var så deilig å få være helt alene litt! Jeg: Hehe... Helt i orden det vennen min, si i fra om du vil noe. Må vel nevne at 5 åringen min er en gutt som alltid har vært utrolig flink til å leke alene, og har to brødre osm ikke er fullt så flinke til dette, så spesielt 7 åringen maser mye på ham når han er hjemme og kjeder seg, vil ha 5 åringen med på leking. Så vil tro gutten min nyter dagen i fred og ro for plagsomme brødre ;-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hehe.. Så herlig =)
mitt 4.barn har kommet Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Kjenner igjen det der ja. De syns nok det er godt å være alene litt slik som gjerne vi kan føle det når vi blir "oppspist" av barn på alle kanter;-)
Anne-B. Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Så fint at han kan si fra om at han har behov for det. Det er godt å få være litt alene når man trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå