Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 oppkast, diare, smerter i alt som heter ledd, feber og fryser selv om det er varmt og jeg ligger under et pledd og egentlig er glovarm... kjenner jeg har fått enormt vondt i korsrygge og mensslignende murringer.. venter på at legen skal ringe meg, off kjenner jeg er redd for min lille engel i magen.. Og håper ikke det er noe fødsel.. Redd jeg, alene hjemme og tror ikke det er så lurt av meg å kjøre nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå