Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jenta mi har fått masse Nøstebarn-tøy til 1 årsdagen, og nå lurer jeg på: *Vasker dere på ullprogram i vaskemaskina? (helt ny vaskemaskin med godkjent ullprogram) *Kjøper dere det spesielle vaskemiddelet fra nøstebarn, eller vasker dere med milo?
Rampongi Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 ullprogram med milo, går kjempefint her hos oss. hilsen en liten venn som bare bruker ull
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg har vasket for hånd med nøstebarn-såpe. Tøyet skal jo ikke vaskes så ofte, bare luftes... Det er visst noen som opplever at tøyet blir slitt/nuppete/tovet når de vasker i maskin, men kommer nok helt ann på maskina.
novembergutt <3 Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 jeg vasker alle nøstebarn klærne våre for hand, men nøstebarn sin såpe og flekkfjerner. De anbefaler verken milo eller vaskemaskin så da holder jeg meg heller på den trygge siden:)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jeg har nå kjøpt nøstebarn-såpe, og prøver 1 body i vaskemaskina... *krysser fingrene* Jeg er så lat, at jeg gidder ikke vaske alt tøyet hennes for hånd. Og siden det blir bare ull nå fremover er det greit å sjekke det ut, hvis ikke får hun ønske seg ull som er maskinvaskbar til jul;) Takk for alle innspill:)
MiMa09 Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Jeg har ikke så mye fra nøstebarn, men vasker alt ulltøy for hånd med nøstebarnsåpe. Også det som ikke er fra Nøstebarn. Syns det funker utmerket når jeg ikke har mer enn det jeg har. Får se hvordan det blir utover vinteren når det blir mer ulltøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå