Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hva skal dere gjøre i dag da, jenter? Selv skal jeg vaske litt og ellers bare nyte dagen sammen med min kjære, og min elskede sønn! :-) Livet er hærlig, eller hva? Ha en fortreffelig dag, alle sammen!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 God morgen =) Skal snart vekke mannen, så skal vi en tur til Sverige.. Litt senere idag skal jeg på foreldresamtale i barnehagen, før vi drar til svigers på middag =) Så skal vi hjem hvor mannen skal jobbe litt i 2.etg =) Ha en fin dag =)
Ronja&Odin Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 god morgen=) jeg skal og vaske litt her, og prøve og gjøre noe fornuftig mens min kjære jobber... gå ut med hunden og jenta mi kansje=) men aller først skal jeg prøve og få kloa i to metallica billetter=))
Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 "En tur til Sverige"- bor dere så nært at det er bare å ta en svipptur? :-) Deilig da, gjorde det før jeg også! Veldig genialt da! :-)
* 5 om dagen * Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 nå skal jeg snart levere minsten i bhg, og etter det skal jeg hjem og ikke gjøre noen ting. jeg er helt tygd og spytta ut i dag,siden jeg har holdt på hele helgen til å ordne mat til 30 stk i dåp.det skal jeg aldri ta på meg igjen,for å si det sånn. så håper jeg kommer meg litt utpå dagen,og rydde og vaske tøy...har ikke de helt store planene for dagen med andre ord.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Ja,bruker bare 20-25 min bort =)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Deilig å ta en hviledag og da! Og det med god samvittighet! :-D
Dindagmamma? Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 God morgen ja:o) I dag skal jeg skrive kontrakt på ny leilighet og overta nøklene:o) Gleder meg til det:o) Er bare leie da, men uansett så skal det bli godt å komme vekk fra dette gamle og kalde huset;o) Og inn i en ny, koselig og lun leilighet:o) Også blir det jo å pakke ned resten her og kaste siste rest på containeren som blir hentet i dag! Håper jeg har fått med meg alt nå da;o) Når jeg har fått nøkklen skal jeg gå over til leiligheten mange ganger med ting og tang....ja gå over veien...hehe! Flytter ca 250 meter....hihi;o) Den store flyttedagen er til fredag:o) Ha en flott dag alle sammen:o)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Ah, høres faktisk utrolig koslig ut! :-) Jeg og vil flytte. men da fra denne lune leiligheten, og til et stort hus! Hehe.. Greit det da, så slipper du å betale en formue i leie av flyttebil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå