yasmina Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 foerst saa har ungene fri i over 1 uke fra torsdag av og saa er det 10 dager med skole saa kommer juleferien. Gleder meg faktisk masse til aa ha ungene hjemme litt naa, syns de er mye paa skolen og merker en stor overgang fra i fjor da de bare var i bhg 3 dager i uka. Dessuten er jo vaeret topp her naa og vi kan vaere masse ute. Det ligger paa ca 27 - 30 grader her naa Helt perfekt.
Lene~mor til tre Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Så deilig da, her skal ungene gå på skolen helt til 18 desember.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Hørtes deilig ut med ferie nå før jul. Det skulle jeg ønske det var her også for barna. November og desember blir lange før jul. Her skal barna gå på skolen helt til 22. desember, syntes det er altfor lenge mot jul jeg!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 For å ikke snakke om været!! Her regner vi bokstavelig talt vekk!! Er enda veldig kald etter en lang formiddag ute i øsende pøsende regn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå