♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei hei jenter. ) Skulle virkelig ønske jeg var nærmere termin, men det går nå tross alt framover da... Satser på et hurtig 3 trim!!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Heisann! Har du termin 17 februar? Det har jeg, så er fersk her på 3 trim. i dag 28 fulgåtte uker, så litt usikker på om jeg ikke skulle inn hit før i morgen Menmen.. blir mest sansynlig mitt siste svangerskap også! Litt vemodig egentlig, så jeg prøver å nyte det, selv om jeg gleder meg til å møte lillejenta Hvor gamle ar alle dine FEM(imponerende) barn da? Jeg har to gutter. en på 3 år, og en på 1 år. Er hjemmeværende med barna. Travelt men trivelig Mistemann er en Veldig aktiv liten gutt ;-) Jobber du eller?
ellesant Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Hallo hallo! Så koslig at du har så mange barn. Vi har ikke kommet lengre til nr. fire, ønsker oss fem men hadde tenkt å stoppe der. Ser på profilen din at vi er like gamle. Vi har fått barn ca hvert annet år siden -04, regner med du begynte noe før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå