Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Fødte 13 dager før terminen sist gang.. og har nok i underbevisstheten antatt at dette svangerskapet også skulle vare 13 dager kortere. Nå har jeg 8 dager igjen til termin og har hatt masrier fra den 19!! Jeg er så lei! Nå vil jeg bare ha ut denne ungen! Er det flere som har det slik? Hehe.. ble bare surk dette her
*Charlee* Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hehe, jeg har det sånn og har hatt det sånn lenge, men nå nærmer ks dagen seg. Jeg går med tvillinger og håpet egentlig at de ville komme rundt uke 37. Hadde blitt så glad om jeg fikk oppleve litt naturlig gang i det hele og kanskje til og med vaginal fødsel. Men nå er jeg 38+1 og har 2 der inne på nesten 3 kg så jeg er veeeldig lei:)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 jepp bortsett fra at jeg har 37 dager igjen, så foreløpig er det for tidlig for den lille å komme.. men om 2-3 uker ønsker jeg gjerne å kjenne litt tegn på at det nærmer seg har nedpress og hyppige litt vonde kynnere hver dag, men det har jeg hatt leeeenge så er nok ikke tegn på noe. og godt er det med tanke på at jeg har 5 uker igjen.. kjedelig å ha i slutten av mnd når dere som har i begynnelsen har kommet så langt
Jokeren Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg vil også føde! Er 2.gangs og en dag over termin.. Fødte to dager før termin sist, så jeg var iallefall ikke klar for overtid denne gangen!!
mirremamma Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 jaaaaaaa... klar for fødsel nå =) 16 dager t termin...og e fødte 5 dager før sist... tenk om e går over...d e e ikke forberedt på altså =) Nedpress, kynnere dagen lang...vondt i bekkenet, tissa i ett sett..jaja...klage d kain e =) skal t jordmor på onsdag, får modningsakkupunktur da..ser fram t d =) lykke til =)
Isadoramamma Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Har termin om 24 dager, formen er super, og nå begynner permisjonen straks:-D Fått 12 og 21 dager før med mine to søte små, så regner liksom med at jeg ikke går til termin nå heller. Fysisk har jeg det helt fint om lillemann venter til termin, men psykisk er det tøfft synes jeg. Er så mange tilfeldigheter som bestemmer hvordan fødselen skal bli, og ikke fritt for at jeg gruer meg veeeeeldig til alt som kan gå galt...Tullete å bli den pysa med tredjemann, men sånn er det.. Skal bli deilig å få det overstått! Flere som har det sånn?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 JAAA, VIL FØDE NÅÅÅ!!! Termin i morgen, og min eminente magefølelse (som til dags dato så godt som aldri har slått til...) sa meg at jeg kom til å føde før termin. Til og med legen mente jeg kom til å gjøre det. Hrmpf! Da må det i tilfelle skje noe NÅ! Formen er forsåvidt grei, så har vel ikke mye å klage på, men alt er temmelig tungt nå. Min spinkle lille pusle-kropp er ikke bygd for å drasse rundt i det uendelige på en svær mage. Dessuten er ungen antagelig ganske stor, så lurer på hvordan det skal gå å få trykt ut klompen... Skal til legen i morgen og håper på fortgang da. Det lovte han mer eller mindre sist. Puh, syte-klage... Lykke til dere andre som også går og veeenter!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2009 Bra det ikke er bare meg som har det slik! Min magefølelse har og vært at jeg skulle føde før, men nå vet jeg ikke lenger. Hver gang det kommer en rie tenker jeg at NÅ skjer det. Men, så kommer det bare et par rier til, og så er det stopp i et par timer! Argh!! Skal få modningsakupunktur på torsdag.. håper det hjelper! Noen av dere som har erfaring med det?
Føken siruppsnipp Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 JAA! JEG OG! Fødte 17 dager før termin sist, nå har jeg 7 dager igjen og har allerede ventet en stund, alle sa jeg kom til å føde før denne gangen også...så var forbredt på det, men ser dårlig ut... Alle i fam. min på mamma`s side har født før termin (mamma, mormor, oldemor, tanter..) Men jeg blir vel den første som går over termin... ARRG!! Har hatt masse mensmuringer i 2,5 uke.
lille frø, mor til to Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Jeg er over termin nå, så nå kan den bare komme.
dykkedama Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Åh, vil føde NÅÅÅÅ!!! Har 3 dager igjen til termin og masse plager.. spesielt modningsrier.. æsj
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Har hele tiden trodd jeg skal føde før termin.. det samme har legen, farmor og mamma også.. Trodde han skulle ha kommet nå.. men NEI DA! Nå er det 5 dager til termin.. Fortsatt håp.. men har egentlig gitt opp! Nå er hode helt instilt på å bli satt i gang i midten av desember. Ingen tegn til fødsel. Hodet er ikke en gang feste. Må si at mini ikke er så samarbeidsvillig med mamman sin- for mamma er LEI!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå